خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

پیام شهدای غواص ایستادگی در مقابل آمریکا است

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ق.ظ
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام شهدای غواص را ایستادگی در مقابل آمریکا دانست و اینکه زیر بار ظلم نرفت.


پیام شهدای غواص ایستادگی در مقابل آمریکا است

به گزارش وبلاگ خط سیاسی، به نقل از خبرگزاری مهر، سردارمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مراسم تشییع ۱۷۵ شهید غواص که عصرامروز برگزار شد درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ایستادگی این شهیدان پیام های مهمی دارد، اظهار داشت: ما دو خط داریم، یکی خط حسینی و یکی خط سازش و در طول تاریخ اسلام این دو خط وجود داشته است.

وی افزود: هر کسی طرفدار حسین(ع) باشد راهش همین راه شهدای غواص است که مظلومانه شهید شدند اما ایستادگی کرده و زیر بار ظلم نرفتند.

سردار نقدی تصریح کرد: کسانی که اهل دنیا، رفاه، لذات مادی، غرق شدن در شهوات، دنیاپرستی و پول پرستی باشند همیشه نق خواهند زد.

وی با بیان اینکه همیشه کسانی بودند که در طول انقلاب نق می زدند گفت: در ابتدای انقلاب عده ای نق می زدند و می گفتند نمی شود، در دفاع مقدس نیز عده ای اعتقاد داشتند که نمی توان پیروز شد و در فتنه نیز عده ای می گفتند نکنید و امروز هم عده ای معتقدند که در مقابل آمریکا نمی توان ایستاد.

سردارنقدی در پایان خاطرنشان کرد: پیام شهدای غواص این است که می توان در مقابل آمریکا ایستاد و زیر بار ظلم نرفت. 

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
پیرو خط ولایت

نظرات  (۱)

شهدای مظلوم غواص که با دستانی بسته، زنده بگور شدند هیچ‌گاه شرف و عزت خود را با دشمن، معامله نکردند. موقعیت امروز ما از شرایط  ۱۷۵شهید غواص عملیات کربلای۴ بدتر و سخت‌تر نیست؛ پس توجیهی نخواهیم داشت اگر به بهانه‌ی رفع تحریم‌ها، بخواهیم بر سرِ هویت، عزت و هیبت خود، معامله کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی