خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

یکشنبه ای که گذشت همایشی به مناسبت 24 خرداد در شهر دلیجان برگزار شد که در ادامه به چند نکته جالب و تامل انگیز در این خصوص می پردازم.


زیبا کلام

موضوع اوّل: مصاحبه ای با صادق زیبا کلام به صورت برنامه ریزی شده و هماهنگ و با یک فرمت ثابت در چندین خبرگزاری منتشر گردیده است که در ادامه عین این مصاحبه برای شما عزیزان آورده شده است:

زیباکلام:سخنرانی ام را در دلیجان لغو کردند

صادق زیباکلام گفت سخنرانی اش به مناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم لغو شده است.

این استاد دانشگاه تهران در گفت وگویی کوتاه اظهار داشت: در دقیقه نود شورای تامین شهرستان دلیجان سخنرانی مرا که قراربود  از ساعت18 تا 20 در سالن اجتمالات هلال احمر برگذار شود لغو کرد.

زیباکلام گفت: این اقدام در حالی صورت گرفت که سالن سخنرانی پر از جمعیت شده بود.

نکات موضوع اوّل:

1- فهرست انتشار دهندگان این خبر: (خبرآنلاین، کلمه، آنا، آفتاب نیوز، رادیو زمانه، هرانا، آریا نیوز، پویش، خبرگزاری بام، کلینتون، عصر اهواز، گیل خبر، ملی میهنی ایران، کابل پرس، دیانا نیوز، ست فا وب، اعتماد ملی تهران، اتحاد خبر، چیتوا، صدای قزوین، برج دنتال نیوز، عطر یاس آنلاین، اطلاعات، پارست، امروز و فردا، نیوز شفقنا، قزوین، سنینم، فست نیوز، حبّه، گوناگون، خراسان نیوز و کلی سایت دیگه)

با اندکی بررسی کوتاه متوجه خواهید شد که این ها چگونه سایت هایی هستند من برای نمونه سایت کلمه را به شما متذکر می شوم و از آن می گذرم.

2- جناب زیبا کلام فرمایش کرده اند که سخنرانیشان در دقیقه 90 لغو شده است، شک نکنید که این یک دورغ بزرگ است چرا که بنری که در سطح شهر روز پنجشنبه 94/03/21 در ساعت 8 صبح  نصب شده بود همانروز در ساعت 15 جمع شد و از قبل هم مشخص شده بود که مردم با حضور او در دلیجان مشکل دارند در ضمن مقامات مسئول (شورای تامین شهرستان) قبل از این به طور واضح با حضور وی مخالفت کرده بودند ولی یک نفر اصرار داشت که هر طور شده بیاید.

3- جناب زیبا کلام به پر شدن سالن سخنرانی اشاره کرده است که لازم است در اینجا به چند نکته اشاره کنم اول اینکه سالن مورد نظر سالن جمعیت هلال احمر دلیجان بود و ظرفیت آن فقط 200 نفر می باشد در ضمن تعدادی از افراد حاضر در سالن نیز مخالفان حضور زیبا کلام بودند که به دلیل مهم بودن و حساسیتی که به این موضوع داشتند در این مکان حاضر شدند دوم اینکه بسیاری از افراد حاضر در سالن اهل و ساکن دلیجان نبودند و طبق شنیده ها از شهرستان های اطراف یعنی محلات و خمین دعوت شده بودند که این در تصاویری که از این برنامه موجود است قابل پیگیری می باشد.

موضوع دوّم: روند برگزاری برنامه: 

نکات موضوع دوّم:

1- سخنران این برنامه زمانی قمی استاندار تازه انتخاب شده استان مرکزی بود که با حرف و حدیث های فراوان و با وجود اعتراضات و مخالفت های فراوان برخی مسئولین و خصوصاً مردم اراک در هر صورت به استان مرکزی آمد. سخنرانی 38 دقیقه ای استاندار 26 دقیقه اش انتقاد و سرکوب زدن به دولت نهم و دهم بود بدون اینکه حتی دقیقه ای به عملکرد دولت یازدهم اشاره ای شود براستی این چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد بر فرض اینکه دولت نهم و دهم بدترین دولت های تاریخ بشریت باشند معنای این کینه توزی را نمی فهمم شاید بتوان ریشه ی آن را در سال 88 و اتفاقاتی که در آن سال افتاد جستجو کرد. در هر صورت آیا بهتر نبود استاندار عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید را تشریح می کرد و به کارهایی که قرار است در ادامه انجام دهند گریزی می زد؟!

2- پخش کلیپ هایی در بین برنامه که در یکی از  آن ها صحبت های رئیس جمهور در حمایت از یکی از عناصر فتنه به طور علنی و وضوح  مشخص بود. به راستی این چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد حمایت از کسی که همگان به طور شفاف از خیانت های او آگاهند...

3- دست زدن های برنامه ریزی شده بعد از سخنرانی استاندار و تخریب هایی که نسبت به دولت نهم و دهم انجام می داد به گونه ای بود که شخصی که خود نیز از سخرانان ابتدای این برنامه بود و در ردیف جلوی سالن حضور داشت شروع به دست زدن می کرد و بقیه به تابعیت از او دست می زدند به طوری کاملاً مزحک و خنده دار.

4- دست زدن برنامه ریزی شده برخی افراد حاضر  در سالن در بین برنامه های مراسم به جای فرستادن صلوات بر محمّد و خاندان پاک و مطهرش که این نیز مایه ی شرمساری و خجالت است.

5- بکارگیری برخی از پرسنل شهرداری دلیجان در برگزاری این مراسم نیز جای تامل دارد در حالی که برگزار کنندگان برگزاری این مراسم را کاملاً مردمی اعلام  کرده بودند. 

در پایان ذکر این نکته را گوشزد می کنم که تاریخ و گذر زمان همواره حق را از باطل نمایان کرده است و خواهد کرد به امید روزی که خورشید از پشت ابرها نمایان گردد.

انتهای پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی