خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایتبروز هرگونه مشکل در مذاکرات را متوجه دولت آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها از ایران خواستند پای میز مذاکره بیاید، حال آنها در روند کار خلل ایجاد می‌کنند.

به گزارش وبلاگ خط سیاسی، به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیلی جلیلی نماینده مسجدسلیمان و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با انتقاد از سیاست فرار به جلوی آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای گفت:‌ آنها می‌خواهند به مرگ بگیرند که ما به تب راضی بشویم؛ یعنی اینکه بیانیه لوزان را نپذیرند که اگر لوزان حاصل شد ما احساس پیروزی کنیم.


جلیلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان را فرزندان متدین انقلاب دانست و تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان تلاشش را برای دستیابی به توافق خوب به کار گرفته، اما در این بین آمریکایی‌ها قصد دارند در روند مذاکرات خلل ایجاد کنند.


نماینده مسجدسلیمان بروز هرگونه مشکل در مذاکرات را متوجه دولت آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها از ایران خواستند پای میز مذاکره بیاید، حال آنها در روند کار خلل ایجاد می‌کنند.


وی با تصریح بر اینکه دولت و ملت ایران خواستار توافقی عزت‌مندانه و مبتنی بر منافع ملی هستند، افزود: همانگونه وزیر امورخارجه و همکاران ایشان نیز تصریح داشتند در توافق احتمالی باید تمام تحریم‌ها برداشته شده و منافع ملت ایران در آن رعایت گردد.


جلیلی ادامه داد: زیاده‌خواهی‌های آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای نمی‌تواند تیم غیور کشورمان را از مواضع خود عقب بنشاند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
پیرو خط ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی