خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به کوری چشم کِری در ایران ما هر تصمیمی بگیریم همه با هم یکی خواهیم بود. آمریکایی ها آرزوی دو دستگی ملت ایران را به گور خواهند برد.


به گزارش وبلاگ خط سیاسی، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار مجمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص تهدید نظامی که وزیر امور خارجه آمریکا مطرح کرده است، گفت: کِری طرح آمریکا برای پس از توافق را لو داد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضای حاکم بر دولتمردان آمریکایی در خصوص توافق با ایران، ادامه داد: در حقیقت وزیر امور خارجه آمریکا مجبور شد تحت فشار مخالفان دست خودشان را رو کند.


وی با تأکید بر سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در حضور اعضای کنگره این کشور، افزود: جان کِری گفت: ما می خواهیم 150 بازرس را در ایران مستقر و اطلاعات خودمان را تکمیل کرده و با اسرائیل نیز تبادل اطلاعات کنیم، آن وقت برای اجرای مراحل بعدی توافق، برای ایران شرط  تعیین کنیم. ایران را برای مسائل منطقه پای میز مذاکره بکشیم و شرط و شروط بگذاریم و اگر شرایط را رعایت نکرد، از اهرم نظامی استفاده کنیم.


نقدی این اظهارات را ناشیانه توصیف کرد و اظهار داشت: این ناشی‌گری آقای کِری بود که طرح خودشان را برای بعد از توافق با ایران لو داد؛ اما ما مثل کِری ناشی نیستیم که طرح خودمان را رو کنیم.


جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، گفت: در عرصه نظامی هر چه می خواهند با لاف زدن دل خودشان را خوش کنند؛ ما حرف نمی زنیم، عمل می کنیم. اسلام ناب محمدی هر روز در حال پیشروی در منطقه است و این پیشروی ها تا فتح فلسطین ادامه خواهد یافت.


نقدی در پاسخ به این سؤال که نظرتان در مورد ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه سپاه با دولت بر سر توافقنامه اختلاف دارد، چیست؟، تشریح کرد: به کوری چشم کِری در ایران ما هر تصمیمی بگیریم همه با هم یکی خواهیم بود. آمریکایی ها آرزوی دو دستگی ملت ایران را به گور خواهند برد.


وی ادامه داد: همه ما یک ملتیم و یک رهبر داریم و همگی با هر سلیقه و هر مرام، تابع این رهبر هستیم. علاوه بر این ملت ایران در مورد هر چه اختلاف داشته باشد، در مورد اینکه آمریکا دشمن اصلی ملت ماست، اتفاق نظر داریم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر مشی استکباری دولت آمریکا تأکید کرد و اظهار داشت: ملت ایران در مورد اینکه باید با ظلم مبارزه کرد و آمریکا رأس ظالمان است، اختلاف نظری ندارند؛ شاید درباره شیوه مبارزه با این شیطان اختلاف سلیقه باشد، ولی اصل اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، برای همه ما مسجل است.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
پیرو خط ولایت

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۳ فرشاد اشتری
آمریکا آرزوی دو دستگی ملت ایران را به گور خواهد برد...
انشاءالله
پاسخ:
انشاالله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی