خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

اجازه نخواهیم داد آمریکا به کشور نفوذ کند

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران به پشتوانه عظیم شهدا برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده‌اند و جلوی حضور آمریکا را می‌گیرند.



به گزارش وبلاگ خط سیاسی، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورشطی سخنانی فعالیت در عرصه راهیان نور را قدمی مجاهدانه در مبارزه با کفر و استکبار و استحکام نظام اسلامی در دفاع از آزادی خواهی و حقیقت طلبی دانست و گفت: این حرکت دستاورد های بسیار درخشانی برای انقلاب دارد و بالاترین تقدیر برای این مجاهدت شما از جانب خداوند است که این کار درخشان و ارزشمند را در نامه اعمال شما ثبت کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مشتاقانه جوانان در این سفر معنوی و کسب دستاورد بزرگ برای ملت ما افزود: جوانان زیادی بودند که با روحیه ای افسرده و چشمان بسته به روی حقایق عالم پا به این سفر گذاشتند و از آثار این سفر چشمانشان با بصیرت بروی حقایق گشوده شد و با نشاط و سرزنده، زندگی جدیدی را برای خود انتخاب کردند. جوان هایی که در این سفر معنوی و کم نظیر احیاء می شوند.

 

نقدی سفر معنوی راهیان نور را قدمی بزرگ برای رشد نسل جوان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، فهم و بصیرت سیاسی دانست و تصریح کرد: البته شما کارگزارانی که شبانه روز زحمت کشیدید و صدها هزار نفر را میلیون ها کیلومتر در جاده ها از سراسر کشور بدون حادثه جا به جا کردید کار بزرگی انجام داده اید، اما ما باید قدردانی اصلی را از شهدای عزیزی که از همه داشته های خود برای دفاع از حقیقت گذشتند و صاحبان این سفر هستند، انجام دهیم چرا که هرچه داریم از آنهاست.

 

وی با تأکید بر ایثار و از خود گذشتگی شهدا در دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب افزود: آن روز خیل جوانان ملت ایران تنهای تنها و غریب در دنیا بدون امکانات آمدند و در صحنه دفاع از انقلاب و کشور، فداکاری کردند و این عظمت ها را آفریدند که امروز این عظمت دنیا را در برابر این ملت خاضع کرده است.

 

نقدی شهدای دوران دفاع مقدس ملت ایران را الگو و الهام بخش مردم آزادیخواه و مقاوم دانست و ادامه داد: امروز که رزمنده عراقی با صلابت جبهه تکریت را فتح می کند و دشمن را در فلوجه والرمادی محاصره کرده یا رزمندگان حزب الله سرفراز که پی در پی صهیونیست غاصب را شکست می دهد و امنیت را در کشورش در برابر این سفاکان کودک کش برقرار کرده یا در فلسطین و غزه که جوانان های بیدار صف صف با دست خالی ایستاده اند و سه بار رژیم کودک کش صهیونیستی تا بن دندان مسلح را شکست داده اند، همه ثمره جان فشانی و اخلاص شهدای ملت ایران است و همه از آنها الهام گرفته اند.

 

وی افزود: مردم مظلوم یمن که به تنهایی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی آل سعود و امریکای جنایتکار که همه امکانتش را برای نابودی مردم به کار گرفتند مثل کوه مقاومت می کند. مجامع به اصطلاح بین المللی دنیا هم کشور ما را به خیال خام خودش متهم می کند به اینکه سلاح و امکانات به مردم یمن داده ایم. خیر در پاسخ آنها باید گفت آن چیزی که آنها از ما گرفته اند سلاح نیست، عطر شهادت و شهادت طلبی است، عطر ولایت است و استکبار نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به تلاش مذبوحانه آمریکا و سرسپردگانش در دشمنی با نظام اسلامی اظهار داشت: اکنون آنها پشت سر هم قطعنامه صادر کنند، 1+5 تشکیل بدهند، برای خودشان خیال پروری کنند و در اسنادشان بنویسند در داخل ایران نفوذ می‌کنیم. آنها به زعم خودشان گفته اند در سال 2025 در ایران اتفاقی می افتد. اما دشمنان بدانند ان شالله آنچه در سال 2025 اتفاق خواهد افتاد این است که المپیک کشورهای اسلامی در بیت المقدس برگزار خواهد شد.

 

نقدی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ملت ایران به پشتوانه عظیم این شهدا برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده اند و جلوی حضور امریکا را می گیرند.

 

وی به میلیون ها جوان جان برکف و عاشق و حاضر و آماده در میدان ملت ایران اشاره کرد و گفت: در اقتصاد، فرهنگ، سیاست، حرکت های اجتماعی و در هیچ جایی اجازه نخواهیم داد که امریکا برای نفوذ به کشور ما قدمی بردارد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دست اندرکاران اردوهای راهیان نور گفت: این پیشروی هایی که در جهان اسلام، انقلاب اسلامی را دارد به پیش می برد، استمرار خواهد یافت، چرا که این، نتیجه زحماتی است که شما می کشید.

 

وی به نتایج نظر سنجی اخیر یکی از مراکز معتبر نظر سنجی کشور استناد کرد و افزود: اگر امروز جوان ایرانی با صلابت در سراسر کشور ایستاده است و در پاسخ به سوال هایی درباره اصول و ارزش های نظام از جمله حمایت از مظلومین به ویژه مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر استکبار در مقایسه با سال های گذشته چندین درصد بهتر پاسخ داده است، حاصل تلاش شبانه روزی شما و امثال شماست.

 

انتهای پیام/ک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
پیرو خط ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی