خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

خط سیاسی

هدف از شکل گیری این وبلاگ صرفاً انعکاس اخبار سیاسی ایران و جهان می باشد و در راستای روشنگری هر چه بیشتر اذهان عمومی گام بر می دارد.

امام جمعه دلیجان گفت: فاجعه منا نشان داد که دولت عربستان کفایت لازم را برای اداره اماکن مقدس و بیت الله الحرام ندارد و ملل مسلمان و دولت های اسلامی باید برای اداره این مجموعه های مذهبی و دینی فکری کنند و طرحی نو در اندازند.

دولت عربستان کفایت لازم برای اداره اماکن مقدس و بیت الله الحرام را ندارد


به گزارش وبلاک خط سیاسی به نقل از پیام دلیجان، "حجت الاسلام محمدتقی کرامتی" امام جمعه دلیجان ضمن توصیه نمازگزاران دلیجانی به تقوای الهی با اشاره به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت امام هادی(ع) گفت: حضرت در کلامی کوتاه اما عمیق می فرمایند: "مَنْ هانَتْ عَلَیهِ نَفْسُهُ فَلا تَأمَنْ شَرَّهُ" (تحف العقول، ص 483)، هر کس قدر خود و جایگاه خودش را به عنوان انسان در بین سایر مخلوقات نشناسد از شَرِّ او در امان نیستی و انتظار می رود دست به هر عمل زشت و نامعقولی بزند.

 

وی با اشاره به فاجعه مرگبار و غم انگیز مِنا افزود: در جریان این فاجعه غم بار تعداد زیادی از حجاج کشورهای مختلف و هموطنان مان جان خودشان را از دست دادند که ضمن عرض تسلیت به خانواده های این عزیزان و همه ملت داغدار ایران اسلامی، برای آنان طلب مغفرت داریم.

 

حجت الاسلام کرامتی اظهار کرد: این فاجعه مانند بسیاری از حوادث تلخ مشابه در سال های گذشته نشان داد که دولت عربستان کفایت لازم برای اداره اماکن مقدس و بیت الله الحرام را ندارد و ملل مسلمان و دولت های اسلامی باید برای اداره این مجموعه های مذهبی و دینی فکری کنند و طرحی نو در اندازند.

 

امام جمعه دلیجان تاکید کرد: مسئولیت این حادثه تلخ کاملاً بر عهده دولت عربستان است و باید مسئولین این کشور در قبال این حادثه تلخ و حوادث مشابه به کشورهای اسلامی و ملت ایران پاسخگو باشند.

 

خطیب نماز جمعه دلیجان تصریح کرد: دولت عربستان باید به جای ایجاد فتنه گری در کشورهای اسلامی از جمله حمله و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن و نیز لشگرکشی در بحرین برای سرکوب مسلمانان و دخالت های بی جا و بی مورد در امور کشورهای عراق و سوریه به فکر تامین جان حجاج و زائران خانه خدا باشد و توان خود را بر اداره هر چه بهتر این موضوع متمرکز کند و از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان دلیجان در بخش دیگری از خطبه ها به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: امیدواریم که از این سفر در جهت تقویت مواضع منطقی ملت ایران و تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مواضع انقلابی نظام و نیز اتفاقات تلخ حج امسال بهره گرفته شود و از دستاوردهای مثبت برجام دفاع شود و همچنین امیدواریم تا این سفر برکاتی را برای نظام به همراه داشته باشد و شاهد حواشی و اتفاقاتی که در سفر قبل رخ داد نباشیم.

 

امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از نورانی ترین، برجسته ترین و افتخار آمیز ترین قطعه های تاریخ این مرز و بوم دوران هشت سال دفاع مقدس است آنجایی که یک ملت با دست خالی و کمترین امکانات جنگی خصوصاً در سال های نخستین جنگ در برابر دنیای کُفر که برای زمین زدن نظام اسلامی بسیج شده بود ایستاد.

 

دولت عربستان کفایت لازم برای اداره اماکن مقدس و بیت الله الحرام را ندارد

 

انتهای پیام/ک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
پیرو خط ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی